Autor |
Wiadomość |
Matinek
Administrator
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Łowicz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Pon 16:35, 05 Sty 2015 |
|
Niektórzy pewnie dobrze znają odpowiedź na podane w temacie pytanie ale nie wszyscy. Postaram się więc wam przybliżyć co i jak trzeba robić aby nasze motocykle nie zostały uszkodzone.
Do polskich silników z Nowej Dęby (S38, 010, 017, 019,022, 023,025 i 027), dobrze jest lać olej LUX 10. Olej ten nie jest dobry ale nie jest zły, do rometów spokojnie wystarcza, w końcu taki był zalecany przez fabrykę. Jak kto woli może lać dzisiejsze oleje syntetyczne lub półsyntetyczne lecz nie jest to konieczne, osobiście nie zalecam ich chyba, że sprawdzone już przez kogoś bo różne cuda wychodzą z tymi olejami w rometach czy ogólnie motocyklach z PRL-U
Co do ilości oleju to w czasie docierania silnika robimy mieszankę 1:25 czyli 200ml oleju na 5l benzyny, natomiast dotarciu robimy mieszankę 1:30 czyli na 5l benzyny lejemy 167ml oleju.
W razie pytań proszę do mnie pisać. Mam nadzieje, ze pomogłem.
Pozdrawiam [/list] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Matinek dnia Pon 16:46, 05 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|